LK Systems LK Group Norsk
Lukk

LK Group

Reklamasjoner

Reklamasjonshåndtering

Transportskader:
Kjøper skal ved mottakelsen kontrollere leveransen mot pakkseddel og forøvrig undersøke den forsvarlig, alt etter leveransens art og leveringsform. Varen anses som levert når kjøper eller dennes representant på avtalt leveringssted har signert pakkseddelen. Ved synlige skader skal det meldes umiddelbart til sjåføren. Ta kontakt med kjøpestedet/grossist.

Produktfeil:
Ved produktfeil ber vi deg kontakte kjøpestedet/grossist, som igjen kontakter oss.

Returnere varer

Returvarer aksepteres kun etter avtale med LKs ansatte. Uanmeldte returer blir returnert til avsender etter gitte leveringsbetingelser fra LKs lager i Ulricehamn.

Returer som er vedlagt returordrebekreftelse, med henvisning til LKs ordre/faktura, og hvor varene er i original stand/emballasje, krediteres med - 35 % av prisen fakturert av LK ved kjøpstidspunktet.

  • Produktet skal returneres i originalemballasjen
  • Emballasjen skal være komplett og ren
  • Produktet må være intakt, visuelt bedømt og ubrukt
  • Varen skal være produsert i samme generasjon som nå selges

Som referanse på returordrebekreftelsen skal navnet på LK-representanten som godkjente returen oppgis.

Retur av spesialbestilte varer, eller varer utenfor LKs ordinære sortiment, er
ikke godkjent. Returer hvis verdi er mindre enn SEK 500 netto eksklusiv mva krediteres ikke.

Leveringsbetingelser for retur er gitt LKs lager i Ulricehamn. Returer forårsaket av LK skal etter avtale returneres til LKs lager i Ulricehamn med mottakerfrakt. Returordrebekreftelse gis av LK.